selmalaarman.reismee.nl

Het begin!

Heehoi!

Ik denk dat als je dit leest het al wel weet, ik ga naar Nieuw-Zeeland. Ik verblijf daar voor 6 maanden! Het komt toch wel dichtbij.. Nog maar 13 dagen tot ik vertrek naar Nieuw-Zeeland. En daarvoor ook nog een weekje Kos.

Veel mensen vragen me hoelang ik ga en met wie, als ze er dan achterkomen dat ik alleen ga vinden ze dat toch wel knap. Het is zeker een uitdaging maar ik ben niet de enige die dit doet of heeft gedaan. Ik vind dit blog maken misschien nog wel enger dan de reis haha. Ik ben dit namelijk totaal niet gewend, maar ik zal er aan wennen. Dat hou ik ook in mijn achterhoofd over Nieuw-Zeeland, ik zal er aan moeten wennen maar ik ga er ook aan wennen.

Alleen nog de laatste dingetjes inpakken en hopen dat alles goed verloopt.

Liefs,

Selma

Reacties

Reacties

Annelies

Heel veel plezier!

Johan

Veel plezier

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!