selmalaarman.reismee.nl

Vaak ben je te bang!

Heyheyhey!

Vandaag is het zo'n dag dat ik het liefst de hele dag in bed lig want het regent maar door en door... Goed moment om eens wat tijd te besteden aan mijn blog. Komende weken komt het er waarschijnlijk ook niet van want moeder en zus zijn in aantocht, voelt toch wel raar om eerlijk te zijn. Hier ben ik alleen gekomen en nu komen zij mij bezoeken, natuurlijk te gek!

Omdat ik hier alleen ben gekomen en ik in een compleet nieuwe situatie terecht kwam, ben ik mezelf wel tegengekomen. Soms negatief maar vooral positief. Ik voel niet dat ik veranderd ben maar ik sta dichter bij mezelf. Dus weer een stapje dichterbij mn einddoel, wat ga ik doen met de rest van mijn leven??!

Nu geen sentimenteel gezeik meer, waar was ik gebleven? Ohja mijn moeder en zus! Ik kijk er naar uit om ze aan iedereen voor te stellen, samen te reizen, leuke dingen beleven en het land verkennen. Dat heb ik al gedaan uiteraard. Ik ben al twee keer naar Mount Hutt geweest om te skiën en snowboarden. Toch wel een raar gezicht om te skiën terwijl je de groene weilanden en zee voor je ziet. Totaal anders dan in Europa maar wederom super mooi. Elke dag verbluft de natuur me hier weer. De prachtige bergen worden nooit saai.

Het is de afgelopen weken best druk geweest, maar druk met leuke dingen. Dagje Hanmer springs om te relaxen, een spa met wederom een prachtig uitzicht op de bergen haha. Laatst dachten Kalita en ik dat het wel warm genoeg zou zijn om te gaan zwemmen in de pond, wij met onze enthousiaste instelling daarheen. Nou ik kan zeggen ik snap wel dat het water uit de bergen komt. Wat was dat koud. Maar ik ben er in geweest, niet langer dan 30 seconden maar toch het gaat om het idee. Afgelopen zondag het weer geprobeerd maar dit keer in de kleinere pond. Ik was na die duik niet meer moe van zaterdagnacht. Het maakt je wel in een klap wakker. Ook blijf ik mezelf uitdagen, deze week paard gereden. Een angst overwonnen haha. Zelfs zonder zadel. Kostte me wel wat moeite om erop te komen maar zo blijkt maar weer: vaak ben je te bang.

Ook besefte ik dat de tijd zo snel gaat, dus geniet van elke dag! Times flies when you having fun!

Liefs Selma

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!