selmalaarman.reismee.nl

From prada to nada

Heeyhey!

Het is al maand geleden dat ik mijn vorige verhaal heb geschreven! In die tijd is er toch wel veel gebeurd. Ik ben namelijk al in Nieuw-Zeeland, een prachtig land maar daar kom ik later op terug. Eerst waar mijn avontuur begon.

Schiphol! Hier begon het al met pech. 4 uur vertraging opgelopen door een crash op de landingsbaan in Dubai. Nadat ik mijn uitzwaaigroepje (familie + Lobke) had verlaten, ging ik naar de douane. Het kwam nu wel echt dichtbij, wat ga ik iedereen missen maar ik weet zeker dat ik zoveel mooie mensen ga ontmoeten en herinneringen ga maken om nooit te vergeten! Door de vertraging kreeg ik vouchers, bijna heel Schiphol liep met die dingen, zodat ik het zou overleven. Met een flinke tas vol voedsel was ik dan eindelijk aangekomen bij de gate. Bij de balie moesten ze mijn ticket scannen. Er ging iets mis, teminste dat dacht ik want ik kreeg een ander ticket. Zonder er echt naar te kijken ging ik weer zitten. Wachten tot mijn zone werd opgenoemd... Tot ik er achter kwam dat er geen zone meer opstond, geschrokken liep ik terug naar de balie. Daar werd me op mijn ticket gewezen, ik was overgeboekt naar business-class!

Wat een luxe was die vlucht! Een eigen TV, een zeer comfortabel bed, een nog betere service en zelfs champagne! Helaas eindige de pret in Dubai. Ik moest daar mijn ticket overboeken, het was me gelukt na 6 uur in de rij te staan. Dit was wel mijn " from prada to nada " moment. De vlucht naar Melbourne ging soepeler, die naar Christchurch gelukkig ook! Daar stond ik dan. Er waren 2 rijen, voor Australische paspoorthouders en overig. Iedereen was uiteraard Australisch behalve ik. Nou ja, plus zo'n 20 Aziaten.

Eenmaal in de ontvangsthal werd ik direct opgevangen door Roel en Diana! Super mensen, echt waar (mochten jullie dit lezen, hoi). De eerste dagen had ik zacht gezegd erg last van mijn jetlag... Zondag heb ik met Roel een berg beklommen. Een 4 uur lange tocht maar zoals ik al eerder zei, het is een prachtig land dus zeker de moeite waard. 2 weekjes later zit ik al weer ziek op bed, ook dit zal ik wel overleven.

Nu eerst nog even uitrusten en dan weer volop dingen beleven en vooral genieten!

Selma

Reacties

Reacties

Oma

Selma, Van Harte Beterschap en nog een fijne tijd in Nieuw Zeeland , groetjes oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!